Wysyłka i dostawa zamówienia

Aktualny status Twojego zamówienia możesz śledzić poprzez zalogowanie się w na swoim panelu klienta. Jeśli zakup produktów dokonałeś/łaś jako gość to aktualny status zamówienia otrzymasz na maila, który został podany w zamówieniu.

Łatwym sposobem także na sprawdzenie statusu jest wpisanie numeru zamówienia i adresu mailowego na stronie: Śledzenie zamówienia wtedy automatycznie pokaże się aktualny stan zamówienia.

Każdą paczkę staramy się wysłać w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki. Zazwyczaj jednak paczkę wysyłamy w 24h od zaksięgowania wpłaty. 😉
Paczki w naszym sklepie wysyłamy z pomocą firm kurierskich DPD i InPost. Wysyłka paczki kurierem DPD jest możliwa przy przedpłacie i za pobraniem, zaś wysyłka paczki InPost jest możliwa przy przedpłacie do paczkomatów w całej Polsce.
Koszty dostawy:

Do zamówień powyżej 100 zł i płatności przelewem tradycyjnym lub PayU przesyłka jest GRATIS!

1. Kurier DPD (przedpłata) – 12 zł
2. Kurier DPD (za pobraniem) – 15 zł
3. Paczkomaty InPost (przedpłata) – 12 zł

Realizujemy przesyłki wyłącznie na terenie Polski.

Zamówienia

Składając zamówienie możesz je opłacić za pośrednictwem serwisu płatności elektronicznych PayU lub wykonując tradycyjny przelew bankowy na nasze konto. Dane do przelewu otrzymasz w podsumowaniu zamówienia na maila.
Możesz także wybrać opcję płatności za pobraniem, wtedy za zamówienie płacisz kurierem gotówką lub kartą płatniczą.
Jeśli okaże się, że otrzymałeś/łaś błędne lub uszkodzone produkty w zamówieniu skontaktuj się z nami telefonicznie 515 304 454 lub napisz do nas na adres: sklep@oway.pl
W celu usprawnienia procesu wyjaśnienia sprawy pamiętaj, żeby w zgłoszeniu mailowym podać wszystkie niezbędne dane oraz zdjęcia otrzymanej przesyłki z uszkodzonymi lub błędnymi produktami.
Kontakt telefoniczny lub mailowy jest najszybszą metodą kontaktu z nami. Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.
Tak, możesz dokonać zmiany adresu dostawy ale tylko gdy zamówienie nadal ma status “w trakcie realizacji” W celu dokonania zmian w danych do dostawy prosimy o kontakt telefoniczny 515 304 454 lub mailowy: sklep@oway.pl

Prosimy w tych sprawach nie pisać na nasz profil na Facebooku lub Instagramie.

Kontakt

Masz więcej pytań?
Napisz do nas